china2017.reismee.nl

Voorbereidingen.

Hoi allemaal, ik zal jullie een stukje meenemen in de voorbereiding van de reis.

Wat komt er veel bij kijken als je zo'n verre reis gaat maken, zeker als er ook nog 15 studenten mee gaan. De afgelopen weken is er natuurlijk al heel veel gedaan, met name door mijn collega die heel veel werk heeft verzet. Afgelopen vrijdag eindelijk het bericht dat alle visums zijn goedgekeurd, we moeten er alleen maandag nog "even" om in Breda. Maar het komt nu dus wel erg dichtbij.

Boven ligt een koffer open op een slaapkamer waar ik regelmatig wat in gooi. Met name kleine kadootjes om te geven aan de Chinese studenten en de mensen die ons daar ontvangen. Echt Zeeuwse en Nederlandse dingen. Zeeuwse babbelaar, pepernoten, stroopwafels e.d. Maar o jee, er moeten ook nog kleren in :) De wasmachine draait op volle toeren om de laatste kleding die ik mee wil nemen te wassen. Morgen vieren we eerst nog de verjaardag van Gijs, die wordt weer al 20 jaar. Maandag heerlijk nog een dagje genieten van onze kleindochter en dan denk ik dat het dinsdag inpakken wordt.

Woensdag vliegen we om 17.20 uur vanaf Amsterdam. Ik ga proberen om zo snel mogelijk iets te laten weten over de reis en de aankomst in Shanghai.

Gr Anita

Reacties

Reacties

Diana Vinke

Spannend hoor, heel veel plezier en oppassen he ???

Pascale Tanis

Heel veel plezier Anita! Ik ga je avonturen volgen!

Ilona

Spannend!! Maar vooral ontzettend leuk. Geniet ervan!!

Christian James

Dit wordt echt genieten. Een heel andere wereld.
Neem je voldoende mondkapjes mee?! :)
Heel veel plezier.

Désirée Elzinga

Wat gaaf joh!! Gefeliciteerd met Gijs en héél veul plezier in het Chinese! Leuk je te volgen!

Kornelske

Veel plezier

Heleen

Fijn, die paar dagen vrij voor vertrek! Geniet er maar van, zo’n bijzondere reis!

mariette

zal zeker druk zijn maar als je eenmaal weg bent begint het genieten
heel veel plezier xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!