china2017.reismee.nl

We zijn er!

Hoi allemaal,

We zijn er. Wat een reis. Vanochtend met de trein van 10.45 uur uit Goes vertrokken om vervolgens om 13.15 uur op Schiphol aan te komen. Je hebt er dan al een halve dag opzitten. Om 14.00 uur moest iedereen bij het '" meetingpoint " zijn en nadat iedereen afscheid had genomen van ouders/vriendjes zijn we onze koffers gaan inchecken. Dit was nog even spannend want ik had thuis geen weegschaal en had geen idee hoeveel kilo ik bij had:). We mochten 23 kg meenemen en wat denk je............ precies 23 kg. Hierna door de douana waar ik zo als altijd heel mijn tas moest omkeren om het er vervolgens terug in te stoppen omdat er toch niks bijzonders in zat. Om 17.20 uur de lucht in. Een ieder kon voor zichzelf een film, muziek, serie uitzoeken om te kijken/luisteren, wat heerlijk is op zo'n lange reis. En lang was ie!! Vervolgens ga je ook nog eens 6 uur voorruit in de tijd dus werd rond 21.00 uur het licht uitgedaan. Geslapen heb ik volgens mij niet veel maar goed af en toe een hazeslaapje is ook uitrusten. Om 10.05 uur lokale tijd landen we op Pudong Airport. Bij de uitgang van het vliegveld stonden er 2 studenten van de universiteit klaar om ons op te halen. Buiten stond een touringkar klaar om ons naar het hotel te brengen. Vanmiddag om 15.00 uur werden we op de Universiteit verwacht. Hier konden we geld pinnen en hebben we wat gegeten in de cafetaria.

Dit is het even voor de eerste dag, ik ben echt moe merk ik en mijn luikjes vallen dicht.

Tot de volgende!


Reacties

Reacties

Loes

Nou even bijkomen van de reis dan. Ben benieuwd hoe het er daar allemaal aan toegaat.

Elsbeth

Veel plezier Studenten van Scalda. Wat een prachtig avontuur

Inge

Vermoeiend zal 't zeker zijn maar straks wel een hele mooie herinnering. Geniet ervan.

Renata

Wat een spannend verhaal, leuk om te lezen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!